Frågor? Chatta med oss!

Få hjälp med telefonpassning

Behöver du hjälp med telefonpassning på din arbetsplats?

Hela ett av tre företag tappar affärer på grund av just bristande telefonservice. Tillgänglighet är därmed ett kraftfullt konkurrensmedel som dessutom visar för dina kunder att de är viktiga för dig. Att ha en välfungerande svarsfunktion på företaget medför en rad fördelar och det finns därmed många anledningar att anlita ett bra callcenterföretag för uppdraget.

Många fördelar med en bra telefonservice:

  • En stor konkurrensfördel
  • Kunderna kan få svar dygnet runt
  • Du minskar risken att gå miste om viktiga affärer
  • Du visar tydligt för dina kunder att de är viktiga för företaget

Med oss på Wecall kan du få hjälp med telefonpassning, till bra priser, dygnet runt året om. Dessutom kan vi hjälpa till med mer avancerade kundtjänstärenden såsom bokningar, beställningar och reklamationer. Vi är flexibla och arbetar alltid med fokus på dina behov och önskemål när vi levererar en lösning.

Vi erbjuder telefonpassning på följande språk :

  • Svenska
  • Finska
  • Norska
  • Engelska
  • Spanska

Kontakta oss för telefonpassning med bra priser

Vår ambition är att vara din bästa partner oberoende av vilken lösning du behöver och som ett av Sveriges ledande callcenterföretag kan vi på Wecall avlasta dig genom att ta ett helhetsansvar för telefonin på arbetsplatsen.

Med både små och stora kunder med verksamhet i Sverige, Norden och övriga Europa, står vi till tjänst med en professionell lösning i alla led – oavsett vilka behoven är eller hur förutsättningarna ser ut. Oberoende av vilken samarbetsform du väljer garanterar vi att våra telefonister är självgående och alltid sköter telefonpassningen för ditt företag på bästa sätt.

Tveka inte att på att ta kontakt med oss om du är intresserad av att anlita oss för hjälp med telefonin på din arbetsplats. Vi berättar gärna mer om våra tjänster, priser och vad vi kan göra för dig.

Varmt välkommen!

hjälp telefonpassning priser

Vi är Wecall.