Skaffa en Extern Kundtjänst.

 

En extern kundtjänst sköter vanligtvis de inkommande samtalen åt ett företag som har valt att leja bort sin telefoni. Med Wecall som partner kan det innebära att vi tar hand om alla inkommande samtal till växelnumret, vidarekoppla samtal till rätt person eller besvara de samtal som helt enkelt inte hinns med.

 

Varje enskild kund som företaget har är viktig, vilket också gäller samtliga av våra kundsamarbeten. Utifrån varje din situation och de behov du har, bestämmer vi tillsammans samarbetets omfattning. Oberoende av hur uppdraget ser ut kommer en extern telefonist från Wecall vara självgående och representera ditt företag på bästa möjliga vis.

Hyr bra kundservice från ett ledande företag

 

Vad är bra kundservice? Det är en fråga som alla företagare måste ställa sig. Du kommer alltid att vara beroende av dina kunder, och det är naturligtvis viktigt att vårda relationerna med de som faktiskt är anledningen till dina affärer. En grundläggande del i god kundservice är förstås tillgänglighet. Det är samtidigt förståeligt att du inte har möjlighet att spendera all din arbetstid klistrad vid telefonen med kunder.

 

Då är det ett utmärkt alternativ att istället hyra in extern kundservice och ha din växel på distans. Sådan service får du bäst genom att vända dig till oss på Wecall. Vi är ett ledande kontaktcenterföretag som gärna tar telefonen så att du slipper. Det ger dig möjlighet att fortsätta vårda dina kundrelationer samtidigt som du istället kan koncentrera dig på att utveckla företaget till nästa nivå.

 

Växel på distans underlättar för hela din verksamhet

 

När det gäller kundservice förstår vi hur mycket ett lyckat samtal med en kund kan betyda. Här på Wecall finns branschexpertis, erfarenhet och social kompetens som tillsammans utgör allt det som dina kunder förväntar sig när de hör av sig till ditt företag med frågor eller klagomål.