Telefonservice på företaget.

Med telefonservice avlastar du snabbt och enkelt ditt företag, samtidigt som det underlättar och effektiviserar i det vardagliga arbetet.

 

Ett missat samtal kan betyda förlorade affärer och trytande kundlojalitet. Förebygg detta med bra telefonservice i samarbete med oss på Wecall.

 

Med vår hjälp ökar företagets tillgänglighet, samtidigt som den egna telefontiden reduceras avsevärt – utan att kunderna på något vis blir lidande.

 

Telefonservice på flera språk

Vi erbjuder telefonservice på en rad olika språk för att kunna bemöta kunderna där dom befinner sig.

 

  • Svenska
  • Engelska
  • Norska
  • Finska
  • Spanska

 

Vi tar ett helhetsansvar

Som ett av Sveriges ledande callcenterföretag kan vi utan problem ta ett helhetsansvar för all telefoni på arbetsplatsen.

 

Tack vare oss på Wecall kan du bemöta och ge dina kunder svar på sina frågor alla dagar, året runt, även när du är upptagen eller inte är på plats. Naturligtvis alltid med ett leende på läpparna!

 

Wecall är ett helt leverantörsoberoende företag, vilket betyder att vi kan erbjuda flexibla lösningar med professionell telefonservice och telefonpassning efter just dina önskemål. På detta vid är du dessutom alltid uppdaterad med den senaste tekniken där antalet anknytningar anpassas efter företagets skiftande behov.

 

Är du intresserad av att höra hur vi kan hjälpa dig utifrån dina önskemål och förutsättningar?

 

Ta gärna kontakt med oss så berättar vi gärna mer om våra tjänster och vad vi kan erbjuda dig.

 

Välkommen till Wecall!