Skaffa en Extern Telefonist.

Fördelarna med en extern telefonist till ditt företag medför många fördelar.

 

En extern telefonist sköter vanligtvis de inkommande samtalen åt ett företag som har valt att leja bort sin telefoni. Med Wecall som partner kan det innebära att vi tar hand om alla inkommande samtal till växelnumret, vidarekoppla samtal till rätt person eller besvara de samtal som helt enkelt inte hinns med.

 

Varje enskild kund som företaget har är viktig, vilket också gäller samtliga av våra kundsamarbeten. Utifrån varje din situation och de behov du har, bestämmer vi tillsammans samarbetets omfattning. Oberoende av hur uppdraget ser ut kommer en extern telefonist från Wecall vara självgående och representera ditt företag på bästa möjliga vis.

 

Varför en extern växel?

 

Visste du att hela ett av tre företag tappar affärer som en följd av dålig svarsservice och långa telefonköer?

 

  • En stor konkurrensfördel
  • Dina kunder kan få svar dygnet runt
  • Risken att gå miste om viktiga affärer minskar
  • Du visar dina kunder att de är viktiga för dig

 

Med Wecall kan du få en extern telefonist som kan hjälpa dina kunder dygnet runt med telefonpassning. Vi erbjuder också mer avancerade tjänster såsom bokningar, beställningar och reklamationer.

 

Välj ett professionellt callcenterföretag

 

Som ett av Sveriges ledande callcenterföretag är vi experter på allt som rör telefoni på arbetsplatsen och kan erbjuda en lösning som helt är anpassad efter de behov du har. Bland våra kunder finns såväl stora som små företag både i Sverige och Norden, men också delar av Europa.

 

Med det sagt är vi ett bra val av callcenterbolag och vi erbjuder telefonitjänster på svenska, engelska, spanska, finska och norska.

 

 

Välkommen!