Proffsiga växeltelefonister med tid för dina kunder.

Alla företag och verksamheter är beroende av sina kunder. Det är viktigt att hålla dem glada och nöjda för att de ska fortsätta vara lojala till dina produkter eller tjänster. I det arbetet ingår det att finnas till hands för frågor, support, klagomål, beställningar och annat. Helt enkelt att vara tillgänglig både för nya och befintliga kunder.

 

Vi på Wecall förstår att det kan bli en övermäktig uppgift för dig som redan har svårt att få tiden att räcka till i din verksamhet. Därför kan vi som ett ledande kontaktcenterföretag hjälpa dig med allt som har med kundtjänst, växeltjänster och telefonpassning att göra. Låt oss ta över ditt arbete kring växeltelefoni – så kan du fokusera på vad du verkligen brinner för.

 

Vad gör en telefonist?

 

Så, vad gör en växeltelefonist? Enkelt förklarat kan man säga att det är någon som svarar i telefon i ditt företags namn. Vi vet att du har mycket på din agenda. Vi förstår att du inte har tid att jämt prata i telefon med alla kunder som har någonting att säga om ditt företags tjänster eller produkter.

 

Lämna istället den bördan till oss på Wecall. Vi har stor erfarenhet av kundkontakt och våra duktiga telefonister blir den trevliga och tillmötesgående rösten som dina kunder möts av i telefonen när de ringer. Hjälpen som dina kunder kan få på telefon ska inte underskattas – den kan till och med vara avgörande för om en kund ska välja dig eller en konkurrent. Kontakta oss redan idag.