Vi erbjuder outsource med call center.
“Outsource call center” brukar många av våra inkommande kunder söka efter när de vill lägga över företagets telefoni på en extern telefonväxel.
Att outsourca telefonin till ett call center, oss på Wecall, innebär att vi kan hjälpa ditt företag att uppnå högre servicegrad och därmed ha bättre tillgänglighet gentemot kunderna. Detta samtidigt som du effektivt sänker kostnaderna jämfört med ha egen, intern eller inhyrd, personal.
Varför du ska vända dig till Wecall:
- Vi är din mobil
- Vi är din kundtjänst
- Vi är din växel
- Vi är dina säljare
Höj företagets servicenivå med att outsourca telefonväxel
Som ett av Sveriges ledande callcenterbolag, och vinnare av Årets Företagare 2016, vill vi säga att vi är experter på allt som rör telefoni på arbetsplatsen.
Vi arbetar idag med kunder över Sverige och Norden men också delar av Europa. Förutom svenska behärskar våra duktiga och specialutbildade telefonister även språk som engelska, norska, finska och spanska.
Wecall brinner för att hjälpa företag till nya höjder när det kommer till försäljning, vi jobbar endast med försäljning B2B. Vi är med er under hela försäljningsprocessen, från start till mål.
Genom att anlita oss för att ta hand om telefonin på arbetsplatsen kan du vara trygg med att allting sköts professionellt och vi finns där dygnet runt året om.
Välkommen till Wecall!