Skaffa svarstjänst till företaget.

Hur ser din svarstjänst ut? Ansvarar respektive medarbetare för sin egen telefon, eller har företaget en telefonist?

 

Att sitta upptagen i ett möte kan innebära ett missat samtal, vilket i sin tur kan leda till förlorade affärer. Frågan är om företaget har råd att gå miste om det? Om inte rekommenderar vi att du tar hjälp av våra professionella svarstjänster.

 

Att företaget har en bra svarsservice med telefonpassning är av många anledningar fördelaktigt.

 

Låt oss berätta!

 

Fördelar med bra svarstjänst

 

  • En stor konkurrensfördel genom att alltid finnas tillgänglig
  • Du minskar risken att gå miste om affärer
  • Dina kunder kan få svar dygnet runt
  • Du visar tydligt för både kundbas och partners att de är viktiga

 

Wecall är leverantörsoberoende, vilket innebär att våra tjänster inte styrs av något annat än dina behov.

 

Hos oss får du alltid en flexibel lösning som skräddarsys efter dina behov med möjlighet att hyra en plats i vår växel, alternativt köpa en helt egen växel. Med oss är du alltid uppdaterad med den senaste tekniken och sköter olika svarstjänster åt en mängd företag från olika branscher på flera språk. Därmed vill vi kalla oss för experter inom området.

 

Vi erbjuder svarstjänster på fler språk

 

  • Svenska
  • Finska
  • Norska
  • Engelska
  • Spanska

 

 

Ledande inom svarstjänst

 

Vi är ett av Sveriges ledande callcenterbolag med kunder inom både små och stora företag i Sverige, Norden och delar av Europa.

Vi kan erbjuda svarstjänst till bra pris helt anpassad efter de behov som finns inom ditt företag och tar gärna ett helhetsansvar för den telefonilösning ditt företag behöver.

 

Varför anlita Wecall för svarstjänster?

 

Tack vare en svarstjänst på telefon med oss kan de som ringer till ert företag få varje dag, dygnet runt, året om.

 

Oavsett hur behoven eller finansieringmöjligheterna ser ut, är vi den bästa partnern att vända sig till och ordnar en lösning helt utifrån dina önskemål.

 

Vi finns där när du inte är på plats eller är upptagen med annat, och kan även bistå med hjälp gällande mer avancerade ärenden som exempelvis bokningar, beställningar och reklamationer.

 

För ytterligare information angående hur vi arbetar och kan hjälpa dig är du välkommen att kontakta oss på Wecall.