Växellösningar
Optimera din företagskommunikation med våra anpassade växellösningar. Vi på Wecall erbjuder pålitlig och kostnadseffektiv växeltelefoni, så att du kan fokusera på det som verkligen betyder något för din verksamhet.
Teknisk hjälp när du behöver den
Vilken bakomliggande teknik krävs för att ha en fungerande växel? Du kan lugnt lämna över den frågan till oss för vi vet. Med vår hjälp kan du antingen hyra utrymme i vår växel, så kallad hosting, eller köpa en egen växel av oss som vi hjälper dig att installera och starta upp. Vår tekniska expertis inom telefonilösningar är din trygghet.
Oavsett om du väljer hosting eller att köpa en växel från oss, så ser vi till att den är perfekt anpassad till dina behov och krav. Vi kan hantera all teknik så att du kan fokusera på din verksamhet.
Hyr plats i vår växel
Vill du slippa ansvaret för tekniken i din växel kan du hyra hela växeltjänsten från oss, så kallad hosting. Då är du alltid uppdaterad med den senaste tekniken och vi anpassar antalet anknytningar efter företagets skiftande behov. I vår växel samsas allt från enmansföretag till stora företag med hundratals anknytningar.
Köp en egen växel
Behöver du hjälp att välja det bästa alternativet till ditt företag när det gäller växelleverantör och teleoperatör? Kom till oss för konsultation, systemlösning och finansiering. Vi är leverantörsoberoende, vilket betyder att våra förslag inte styrs av något annat än dina behov. Våra tekniker hjälper dig att installera och ser till att allt fungerar.
Vanliga frågor om Växellösningar
Vad är en företagsväxel?
En företagsväxel är en telefonsystemlösning som används för att hantera inkommande och utgående samtal inom en organisation. Den är viktig eftersom den möjliggör smidig intern och extern kommunikation och ger företaget en professionell image.
Vilka fördelar erbjuder en outsourcad företagsväxel?
Outsourcad företagsväxel, som erbjuds av Wecall, innebär att du kan sänka kostnader, öka tillgängligheten för kunderna och fokusera på kärnverksamheten medan experter tar hand om din telefonkommunikation.
Kan Wecall anpassa växellösningen efter våra specifika behov?
Ja, Wecall erbjuder anpassade lösningar som skräddarsys efter ditt företags unika behov. Oavsett om du behöver kundtjänst, försäljning eller andra tjänster, kan vi skapa en lösning som passar dig.
Vilka språk kan Wecalls telefonister hantera?
Våra växeltelefonister behärskar flera språk, inklusive svenska, norska, finska, spanska och engelska. Det gör att vi kan betjäna kunder i olika länder och språkregioner.
Vad är fördelen med att använda Wecalls företagsväxel jämfört med att ha en egen intern växel?
Genom att använda Wecalls företagsväxel kan du minska kostnaderna för att anställa och underhålla egen personal samtidigt som du får tillgång till professionella tjänster och hög tillgänglighet.
Hur kan jag komma igång med att använda Wecalls växellösningar?
För att komma igång med våra växellösningar är det enkelt att kontakta oss för en kostnadsfri konsultation. Vi hjälper dig att skapa en plan som passar ditt företags behov och mål.
Gör en offertförfrågan!